Inpakken, uitpakken, inpakken.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Laura - WaarBenJij.nu Inpakken, uitpakken, inpakken.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Laura - WaarBenJij.nu

Inpakken, uitpakken, inpakken..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Voor ik begin met typen, pak ik even m'n reisschema erbij. Ik had al veel gezien, gedaan en meegemaakt, maar afgelopen week was helemaal vol met nieuwe plaatsen, nieuwe mensen en nieuwe ervaringen. 

Na Wenen ben ik in Salzburg geweest. Een prachtige stad, als de zon schijnt. Helaas heb ik weinig zon gezien hier en was het een beetje een grouwe bedoeling. Desalnietemin een gezellige tijd gehad, wederom met twee Nederlandse jongens. 
Salzburg stikt van de Japanners die hilarisch zijn om te observeren. Ze rennen bijna letterlijk van de ene naar de andere hotspot en maken ondertussen oneindig veel foto's van bijna alles.
Zo zagen ze ook een bankje (wat toegegeven erg mooi was) waar ze een hele fotosessie op deden om vervolgens weer verder te rennen.. 

Vervolgens stond Lausanne op de planning, een plaats waar ik al heel lang heen wilde. De stad zelf is niet heel bijzonder als in met veel dingen om te zien. Dus deste leuker vond ik het. Eindelijk niet het gevoel dat ik nog van alles moest zien om niks te missen.
Ik heb mezelf getrakteerd op een beetje shoppen en heb verder nog wat van de stad gezien. De stad heeft een prachtige kathadraal en ligt aan het meer van Geneve. Super mooi dus!
Ik heb een heerlijke dag gehad en voelde me stiemem een beetje speciaal hier. 

Woensdag stond een bliksembezoek aan Verena in Koblenz op de planning. We hebben gezellig koffie gedronken, eten gekookt en nog wat rondgelopen. Toen was de dag helaas alweer voorbij en moest de tas weer ingepakt worden voor de vervolgreis op de volgende dag. 
Jammer dat het zo kort was, maar gelukkig is Duitsland niet zo ver weg en ga ik zeker nog een keer die kant op!

Mijn één na laatste stop was Parijs. Daar ontmoette ik een Turks meisje en zijn we drie dagen met elkaar opgetrokken en hebben we genoten van Parijs. Wat een prachtige parken en gewoon mooie stad. We hebben 's avonds heerlijk op z'n Frans stokbrood met kazen gegeten en wijn gedronken bij de Eiffeltoren. En overdag op verschillende plaatsen naar muziekanten geluisterd. 
J'aime Paris!!

Vanmiddag richting London, mijn laatste stop. Raar hoor! De laatste weken zijn voorbij gevlogen. 
In Londen blijf ik eerst twee nachten bij een jongen die ik in Australië heb ontmoet, dan een paar nachten in een hostel en dan nog een paar nachten bij twee andere jongens die ik in Australië heb ontmoet. Tussendoor nog met mensen afspreken die ik deze reis heb ontmoet en natuurlijk nog een weekje ultiem genieten! :)

Au revoir! xx

  • 02 Augustus 2010 - 08:46

    Sjoerd:

    Wauw! Gaat snel! Inderdaad nog maar even een weekje goed genieten voordat je de sleur van studie en ESN weer wordt ingesleurd ;-)

    Enjoy!

  • 02 Augustus 2010 - 10:06

    Bas:

    Leuk om je verhalen te hebben gelezen Laura! Beaucoup de plaisir à Paris en geniet er nog even van..

  • 02 Augustus 2010 - 10:49

    Tante Diana:

    Hallo Laura
    Nou, dat was met het reisje wel, zullen we maar zeggen.Daar kan je op teren als je weer in je boeken bent gedoken voor het volgende deel van je studieleven.
    Mocht ik nog tips willen over steden weet ik je te vinden.Knuffel van mij, groeten van de rest.

  • 02 Augustus 2010 - 11:09

    DStulp:

    Ik ben stiekem een beetje jaloers, wat zie jij veel in zo'n korte tijd!:) keep up the good work en ik zie je weer tijdens de ESN introductieweek!

    Bbye

  • 02 Augustus 2010 - 11:48

    Natas:

    Hey Lau!

    Klinkt allemaal super! Ik wou dat ik eens wat vaker uit Nederland zou kunnen haha!

    Veel plezier nog!

    Liefs!

  • 02 Augustus 2010 - 21:03

    Nicolet:

    Geniet er van!!!
    Xx

  • 06 Augustus 2010 - 10:39

    Mams:

    Nou op de valreep, voor wij nog even over de grens in Belgié (!!!!)een weekend zijn! En Londen ook OK? Trafalgar en Leicester square en niet te vergeten met Londen Eye genoten van de stad? Parijs is TOP maar Londen ook prima volgens mij. Fryslan ook goed hoor, kon alleen niet me jouw wasmachine overweg, de was dus maar meegenomen naar Broek en woensdag weer terug naar Ljouwert voor ik naar oma ging, groetjes nog. Have fun, het zit er bijna al op! Dikke kus XXXX mams

  • 06 Augustus 2010 - 12:20

    Lysette:

    Ayyyy, weeks fly by !!! Bedankt voor je toffe kaartje uit de stad van de stokbroden, musea en straatmuziekanten. Geniet, geniet, geniet en uhhhh geniet van je laatste dagen! X Lys

  • 10 Augustus 2010 - 07:13

    Tante Diana:

    Hallo Laura
    Geen idee hoe en waar je thuiskomt, maar ik wens je een hele goede en veilige reis.Stefan and friends komen vanavond met de bus van Blanes naar huis, dus misschien dat jullie elkaar kruizen?
    Ik hoop dat je blijft schrijven want ik geniet er zeer van. Hele dikke knuffel van mij en groeten van de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 18932

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 September 2012

Lang weekend Berlijn!

28 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Laura goes Europe

16 December 2008 - 07 April 2009

Laura goes Down Under

Landen bezocht: