Een snelle update vanuit de zon! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura - WaarBenJij.nu Een snelle update vanuit de zon! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura - WaarBenJij.nu

Een snelle update vanuit de zon!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 December 2008 | Australië, Sydney

Inmiddels zit ik opgefrist in het hostel in Sydney. De vlucht was laaaang, maar ging verder wel goed; ben heel aangekomen, en dat was het doel. Zat in ‘t vliegtuig naast twee Australiërs, en kon dus alvast een beetje inburgeren :) Ook heb ik al een overnachtingplaats in Canberra aangeboden gekregen. Good one!

Maar nu ben ik er dus… Besef het me totaal nog niet!! …Oké, ik zit hier in m’n zomerkleren en het ziet er anders uit dan in Nederland… Maar dat het de andere kant van de wereld is, heb ik alleen nog maar gemerkt aan de duur van de vlucht…

Eigenlijk word ik momenteel nogal overvrouwd door allemaal emoties; ik voel me zenuwachtig, opgewonden, bevreesd, dapper, vol zin om te gaan ontdekken, veel te moe om m’n ogen open te houden… Ik voel me van alles! En stiekem zou ik nu ’t liefst tegen Dre aankruipen!

*reality check* Dat wordt ‘m voorlopig niet! Misschien moet ik maar gewoon eerst even écht landen hier, en er een nachtje goed over slapen. Dan voel ik me vast al beter! (En m’n kamergenoten vast niet, want het bed KRAAKT! ;) )

Tot de volgende keer maar weer!

  • 18 December 2008 - 10:03

    Judith:

    Lieve Lau,

    Goed te horen dat je veilig geland bent. Wat heerlijk daar in je zomer kleren. Ik ben momenteel druk bezig om al mijn ski troep in te pakken, want morgen vertrekt de bus naar Oostenrijk.
    Ik wens je alvast veel plezier op je spannende trip, en over 3 weken lees ik je spannende verhalen weer.

    Dikke zoen Judith

  • 18 December 2008 - 10:06

    Liesbeth Sannes- Kie:

    Hoi Laura, nu even een getikte snellere reactie!
    Nou daar zit je dan! Gisteren een mevrouw gesproken die helemaal weg was van Australié, me vertelde dat het 3 dagen duurt voor je over je jetlag heen bent dus nog even rustig aan! Maar daarna is er heel veel te ontdekken en genieten, zou ik dus zeker doen! En je bericht te zien, je hebt al een adres erbij! Veel plezier en LIEFS XXXXX

  • 18 December 2008 - 10:33

    Mo:

    Hey zus,
    Goed te horen dat je goed bent aangekomen.
    Ga lekker settelen de eerste paar daagjes en geniet van alles :D
    Dikke kus

  • 18 December 2008 - 10:57

    Tante Diana:

    Hallo Laura
    Vind ik nog steeds een erenaam:"Tante".Ik ben blij dat je veilig geland bent. En je emotionele landing komt vanzelf. Genieten nu hè.
    Groeten van ons allen.

  • 18 December 2008 - 13:34

    Roos:

    He Laura!
    Superstoer dat je er nu toch ECHT bent!
    Zal we even duren voor je wat gewend bent:)
    Rustig aan& zet m op:-D

    Xx

  • 18 December 2008 - 17:28

    Rus:

    Moooi :) kom maarop met die stoere verhale :D ik zal je log bij houde :D

    Greetzzzzz from amersfoort :P

  • 18 December 2008 - 21:03

    Sietske:

    Hoi Laura

    Niet te geloven zomerkleren! Het is hier koouud! Blij dat je veilig bent aangekomen.Maak er wat moois van.

    Sietske

  • 19 December 2008 - 03:25

    Remko & Anna:

    Hey Lau,

    Hoe bevalt de jetlag? Of valt het mee? We hebben ook al wat Australiers ontmoet en het is erg vriendelijk volk dus dat komt vast goed daar :)
    Heel veel plezier daar en succes met het backpacken en niet te druk maken om krakende bedden, doen de kamergenoten meestal ook niet ;)

    Groetjes Remko & Anna.

  • 19 December 2008 - 10:38

    Jolanda:

    Heeej Lau!

    Zo... daar ben je dan: onwerkelijk. Fijn dat je goed bent aangekomen in Sydney. Ik hoop dat je de komende dagen een beetje kunt uitrusten en je natuurlijk kunt opladen voor de verkenning :D! Ik ben wel een beetje jaloers hoor... stond vanmorgen alweer vroeg bij 't station met wanten en een dikke sjaal. En jij... loopt gewoon lekker in je zomerkleding :(. Wat is de wereld toch oneerlijk ;). Geniet er maar lekker van. Ik hoop dat je snel je draai kunt vinden.

    Veel liefs vanuit HHW,

    Jo. -xxx-

  • 19 December 2008 - 16:33

    Femke:

    Hey!

    Mooii dat je veilig geland bent! Heb je me sms nog ontvangen? Ik wens jou een super tijd en ik wacht op foto's ;)

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Laura

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 18949

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 September 2012

Lang weekend Berlijn!

28 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Laura goes Europe

16 December 2008 - 07 April 2009

Laura goes Down Under

Landen bezocht: