Going down under! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu Going down under! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

Going down under!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 November 2008 | Nederland, Leeuwarden

Het begon als "ik zou 't kunnen doen".. Maar nu gaat 't ook ECHT gebeuren!
Over drie weken vlieg ik voor drie-en-een-halve-maand naar AUSTRALIË!!

Het plan is om daar als au pair aan het werk te gaan, dus ben momenteel druk aan het zoeken naar een leuk gezin :)

Om m'n avonturen Down Under met jullie te kunnen delen heb ik deze blog in 't leven geroepen!
Lijkt me leuk om zo nu en dan een reactie te krijgen uit winter-wonder-Neder-land! :D

Groetjes, nog vanuit koud & nat Leeuwarden

  • 24 November 2008 - 19:54

    Rus:

    Juist!!!! ons verlaten :( huilieeeee

    Ik heb het blog al ff tussen mijn favorieten gezet :P

    Wanneer kunnen we afscheid nemen???? :P

  • 24 November 2008 - 20:03

    Niek:

    Lef zeg!

  • 24 November 2008 - 20:03

    Niek:

    veel plz alvast trouwens

  • 24 November 2008 - 20:21

    Jeannet:

    Wauw wat ontzettend gaaf!!!
    Natuurlijk gaan we je op de voet volgen met een sjaal + muts op en geiten wollen sokken aan op de bank met een kopje chocomel:-).
    Het is hier nu al steen koud:-(.

    Kus jean

  • 24 November 2008 - 20:37

    Patrick:

    He lieve Laura!
    Jeetje dit komt (voor mij) ineens onverwacht joh! Of was je er al heel lang mee bezig? Wel heel heel heeeeeel vet hoor :D.
    In de aankomende weken gaan wij zeker wat drinken ja, en dvdtje, en ga je me vertellen wat je allemaal gaat doen :D.
    Dikke kus, Patrick

  • 24 November 2008 - 21:34

    Fabian:

    Hahahahaha, ben je nog eerder dan mij daar zeker :D zeker wel lef ja!

    Waar vlieg je op aan? (Adelaide toevallig?)

  • 25 November 2008 - 06:36

    Femke:

    Hey!

    Mooii, kan ik je lekker gaan volgen en jaloers jouw foto's en verhaaltjes lezen:p Ik vind het echt onwijs gaaf wat je gaat doen! Wordt echt 3,5 maand om nooit te vergeten. Heel veel plezier alvast en goeie reis vooral;)

    Xx Femke

  • 25 November 2008 - 07:28

    Jolanda:

    Heeej Lau!

    Wat ontzettend gaaf (en dapper ;)) dat je nu toch ECHT naar Australíë gaat. Het wordt helemaal super... echt een gave ervaring! Ik wil bij deze alvast wat foto's claimen van Kangoeroe's en Koalabeertjes :p. Heb je al een leuk au pair-gezin gevonden... of nog druk zoekende? Ik zie je donderdag en wil natuurlijk alles hiervan weten (beetje nieuwsgierig maar hè :D). Alvast super veel plezier en ik krabbel snel weer op je site.

    Veel liefs,

    Jo. -xxx-

  • 25 November 2008 - 09:47

    Judith:

    Hé Laura,
    Veel suuces, ik blijf je volgen!
    Groetjes, Judith

  • 25 November 2008 - 10:36

    Anna Maria & Remko:

    Hey Lautje,

    Ook heeel veel succes en plezier met de grote reis! Hoop dat het werken wat zal bevallen en anders gewoon lekker rondreizen joh ;)
    We gaan je volgen!

    Groetjes,
    Anna Maria & Remko

  • 25 November 2008 - 10:58

    Roos:

    He Laura!

    Gaaf zeg dat het nu echt zeker is dat je gaat!!
    Ben echt benieuwd hoe je het hebt&hoop dat je veel blogt hier;-)

    Succes!!!
    xxRoos

  • 25 November 2008 - 11:02

    Sander:

    Waauuw Lau! echt.. dit was um dus! ;)

    Nou ik weet zeker dat je er goed aan doet!! :D Echt wat een superervaring moet dat worden!!

    Veel plezier alvast, en tot zaterdag!

    X

  • 25 November 2008 - 14:50

    Nynke:

    Heel erg veel plezier, ik zal je website in de gaten houden! :-)
    xx Nynke

  • 25 November 2008 - 21:11

    Sietske:

    Hoi Laura

    Hartstikke goed van jou, dat heb je dan toch maar even mooi geregeld!! Ik hoop dat je een leuke familie vindt in Australie!

    Groetjes de Lindeboompjes

  • 27 November 2008 - 19:40

    Liesbeth Sannes-kiew:

    hallo laura, je ziet dat ik verder ben gaan kijken op je web, ziet er leuk uit en ik wil me er zeker verder in verdiepen en op deze manier contact met je houden, XXXX

  • 28 November 2008 - 16:53

    Bas:

    Laura!! Super!! :) Heel veel plezier in Australië and have a good one!

  • 02 December 2008 - 06:34

    Wilma:

    heeey meissie,

    nog maar twee weekjes en dan ga je al weg... Wil je heel veel plezier wensen en pas op jezelf!

    Ik schaam me dat ik je nog steeds niet gezien heb... :$

    Liefs Wil

  • 11 December 2008 - 17:46

    Femke:

    Het etentje was gezellug gister! Succes met je tas pakken en vergeet onze kadootjes niet :p Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Laura

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 18950

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 September 2012

Lang weekend Berlijn!

28 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Laura goes Europe

16 December 2008 - 07 April 2009

Laura goes Down Under

Landen bezocht: