Klaar voor de start..? - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu Klaar voor de start..? - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start..?

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Juni 2010 | Nederland, Leeuwarden

Nou, en of de tijd snel ging! Nog maar twee nachtjes slapen en ik vlieg naar Porto.. En ik kan je vertellen, dat zorgt voor de nodige stress! Hoe ga ik die treinen regelen dan? Zijn ze niet al volgeboekt? Wat moet ik allemaal mee? Kom ik wel leuke mensen tegen? Komt het wel goed met Noeska (=kat)? En de bezorgde "kijk je wel uit, het is gevaarlijk alleen hoor"-s hebben me daarnaast nogal nerveus gemaakt.

Op zich ben ik er wel klaar voor. Heb bijna alle nachten een slaapplek geregeld en een ticket naar huis. Op het laatste moment heb ik ook nog even een change of plans gemaakt.. In plaats van vanuit Wenen naar Berlijn te reizen, ga ik naar Salzburg (Oostenrijk) en Lausanne (Zwitserland). Laatstgenoemde voornamelijk om de naam ;)

Onderweg ga ik vriendinnen in Milaan en Koblenz opzoeken die ik afgelopen semester bij ESN heb gemaakt. En in Parijs en Londen wonen bekenden die ik vorig jaar in Australië heb leren kennen. Daar blijf ik ook een paar nachten op de bank bivakkeren. Best handig toch, die buitenlandse connecties. En super leuk!

Leuk dat je m’n blog weer bijhoudt en bedankt voor de reacties en tips!

M’n backpack staat klaar! Ik moet hem alleen nog even inpakken… ;)

xx Laura

  • 27 Juni 2010 - 08:44

    Hester Sannes:

    Hoi laura.
    Echt leuk wat je nou weer allemaal gaat doen, maar maak je wat minder zorgen, dat scheelt een hoop stress! Die treinen komen wel goed. Ik ben ook door frankrijk en belgie met de trein geweest en alles stond duidelijk beschreven. Heel veel plezier en maak er een mooie reis van. x van Hester

  • 27 Juni 2010 - 10:01

    Sjoerd:

    Yooo Have fun!! Komt allemaal helemaal goed! En gevaarlijk? Ach ja, Leeuwarden is ook gevaarlijk dus het verschil is niet groot ;-) Je redt jezelf wel! :-D Geniet ervan!! Doe Elisa de groeten als je er bent ;-)

  • 27 Juni 2010 - 10:23

    Stefan:

    Veel plezier :P

    Eerst de BBQ maar overleven ;)

  • 27 Juni 2010 - 11:09

    DennisS:

    Je moet de film 'into the wild' nog even zien. Dan is je voorbereiding compleet. Heel veel succes, maar vooral: veel plezier!

  • 27 Juni 2010 - 11:21

    Linda De Winter:

    SPANNENDDDD!!
    Fijne reis gewenst en ik volg je hoor! :D haaave fun :D (en natuurlijk HEEL veel shoppen ;))

    Wij praten over een maandje wel weer bij :D

  • 27 Juni 2010 - 14:16

    Roos:

    Spannend!!! Heel veel plezier zo alleen op reis. In het begin even stressen maar als je eenmaal op pad bent komt alles wel op zn pootjes terrecht. En alleen sta je er niet voor, genoeg connecties door europa om je te helpen!!Ps dat thee' tje doen we als je weer terug bent ok? x

  • 27 Juni 2010 - 21:31

    Judith:

    Lautje,
    Heel veel plezier op je reisje. En geniet er lekker van!!
    X Judith

  • 28 Juni 2010 - 11:41

    Buurfrouwtsje ût Lwd:

    heey buuf,
    kom hartstikke goed hoor met nouska, daar hoef jij niet bang voor te zijn;) zal der van tijd tot tijd een dikke knuffel geven van jou aan nous.
    fijne reis buuf hou me op de hoogte he van leuke nieuwtjes:P!
    groetjes buuf.

  • 28 Juni 2010 - 20:14

    Kev:

    Heej Laura :-)

    Ga je weer aan een avontuur beginnen! Now I'm just jealous ;)

    Heel veel plezier

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 18914

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 September 2012

Lang weekend Berlijn!

28 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Laura goes Europe

16 December 2008 - 07 April 2009

Laura goes Down Under

Landen bezocht: