Change of plans! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu Change of plans! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

Change of plans!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 December 2008 | Nederland, Leeuwarden

Over vier nachtjes slapen is het zo ver: Dinsdag vertrek ik naar ‘Ozzie’ voor drie en een halve maand. Het komt steeds dichter bij en ik moet toegeven dat ik wel een beetje (twee beetjes ;) ) zenuwachtig ben! In het begin dacht ik ‘Oow! Doen we ff!’, nu besef ik me steeds meer dat het toch best wel een lange tijd is…

Maar desalniettemin heb ik er nog steeds zin in! :D

Zoals de titel al verklapt, zijn de plannen gewijzigd. Ik ga backpacken in plaats van au pairen. Dit omdat ik geen geschikte familie kan vinden en omdat backpacken me beter de mogelijkheid geeft om meer van Australië te zien, het geeft me meer vrijheid en ik denk dat ik er veel meer levenservaring mee op kan doen. Wat toch wel de belangrijkste reden voor m’n trip is.

Nu zie ik mezelf niet als een ras-backpacker; het idee dat ik bijna al m’n kleren thuis moet laten en verder ook vrij weinig mee kan nemen, trekt me niet erg… Maar daartegenover staat natuurlijk dat ik een perfect excuus heb om in Australië eens lekker te gaan shoppen! *ik ben voor!*

Een plan heb ik niet gemaakt. Ik weet alleen dat ik 16 december vertrek, totaal ongeveer 24 uur aan het vliegen ben, 18 december in Sydney aankom, en daar 6 april weer vertrek. Wel ben ik van plan de Great Ocean Road te gaan bezoeken en daar misschien een helikoptervlucht te maken, te gaan snorkelen/duiken in het Great Barrier Riff en Ehsan op te zoeken in Melbourne. De rest staat nog open en dat vind ik wel prima!

Ben in ieder geval bijna klaar voor vertrek, bijna alles is geregeld en heb er veel afscheidsafspraakjes opzitten. Het idee dat ik jullie zo lang niet zie voelt echt heel gek!
Iedereen trouwens hartstikke bedankt voor de leuke berichtjes en kadootjes! Echt super leuk!! :D

Lieve mensen, ik zal aan jullie denken als ik volgende week lekker in het zonnetje zit ;)


Veel liefs,

Laura

  • 13 December 2008 - 09:47

    Sander (ski):

    Heey Lau.. nou als ik dit zo lees krijg ik in ene ook super veel zin om te gaan reizen!

    Nogmaals echt super veel plezier toegewenst, ennuh.. tot in april hè!!

    Ciaooo X

  • 14 December 2008 - 06:58

    Jo:

    Heeej lau!

    Het komt nu wel heel erg dichtbij hoor... nog 2 nachtjes maar (* ik zou nu inmiddels niet meer kunnen slapen denk ik, als ik weg zou gaan ;)*). Ik ben echt benieuwd hoe je het zult vinden. Tegenvallen, zal het iig niet!! Wel super goed van je dat je gaat back-packen... zo zie je natuurlijk wel het meeste van Australië.

    Heel veel plezier!! Sterkte in het vliegtuig, ik hoop dat je inmiddels genoeg tijdschriften en boeken hebt verzameld om de 24 uur door te komen ;). Ik ga je wel missen hoor :(... tot in april!

    Liefs,

    Jo. (K)

  • 15 December 2008 - 01:49

    Suzanne :

    Hey,
    Leuk hoor! Geniet ervan! Ik hoorde dat Cairns ook erg mooi is, dus misschien een idee. Succes met de vliegreis.
    gr suus

  • 15 December 2008 - 12:19

    Femke:

    Hey!

    Kun je de zenuwen nog onder bedwang houden? Zal wel niet, het komt nu wel erruggg dichtbij:p Vast geen moeite om je backpack te vullen neem ik aan:D Ik wens jou een hele goeie reis en superleuke tijd! Komt goed:D

    Xx Femke

  • 15 December 2008 - 14:00

    Angeline:

    Morgen is het zo ver. Heel veel plezier en leuke feestdagen die dit jaar heel anders maar wie weet onwijs gaaf zullen zijn ,genieten dan maar en tot de volgende keer liefs angel

  • 15 December 2008 - 15:21

    Agnes:

    He meid, Nog 1 n8tje slapen en dan is het zover:P Dan begint je reis en dan ben ik jarig haha en verlaat ik mijn tienerjaren:P Ik vind het echt super knap van je dat je dit in je eentje doet. Ik denk dat je hiervan heel veel zult leren en hoop dat het een geweldige ervaring voor je zal zijn!

    Ik wens je heel veel succes, plezier, & en zon:P Een goede reis toegewenst! Tot over 3,5 maand:-)

    Veel liefs

    xx

    je klasgenootje Agnes

  • 15 December 2008 - 18:28

    Martin:

    heey Laura :)
    Ik wens je HEEEUUL veel succes plezier daar in Australië. De mensen schijnen daar erg relaxed te zijn, dus dat moet helemaal goedkomen :D No Worries!

    Have fun ;)
    groetjes, Martin

  • 18 December 2008 - 10:39

    Judith De Jong:

    Hoi Laura,
    Het zal eerst een beetje onwennig en eng voelen, maar ik denk dat die gevoelens snel plaats maken voor heel veel positieve ervaringen. Geniet! Groetjes, Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Laura

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 18924

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 September 2012

Lang weekend Berlijn!

28 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Laura goes Europe

16 December 2008 - 07 April 2009

Laura goes Down Under

Landen bezocht: